Nasıl Yardımcı Olabilirim?
Basit veya karmaşık, hangi düzeyde olursanız olun, 3 Boyutlu Mimari Görselleştirme hakkında
kafanıza takılan, sizi yavaşlatan veya zorlayan tüm sorunlarınızı sorabilirsiniz. Hatalarınızı azaltmak ve kayıp parçaları bulmak için sorular sayfasını kullanabilirsiniz.
Güncel 3Ds Max Dersleri
Corona Open Object Replacer, düzenli bir şekilde dizilmiş birbirini tekrar eden aynı objeleri, daha sonra seçeceğimiz başka objeler ile hızlıca değiştirmeye yarar.
3Ds Max de özellikle büyük sahnelerde çoğalttığımız objelere aynı anda müdahale etmek için kopyalarken kullandığımız Instance özelliğini bozup Make Unique zaman geri alamıyoruz.
Yada instance değil de copy olarak clone ladığımız objeleri Instance yapamıyoruz.
Çok basit bir script ile bunu göstermek istiyorum.
Bu dersimizde 3Ds Max animasyon çalışmaları için alınan sekans renderlarının Adobe Premier programında birleştirip video haline getirmeyi göstereceğim.
Bu dersimizde 3Ds Max Fluids – Liquid özelliğini kullanarak Musluk Su Animasyonu yapacağız.
Bu dersimiz için hazırlamış olduğum sahnede bir villa modelimiz vede etrafını saran bir zemin oluşturdum. Bunun dışında kullanacağım tüm peyzaj objelerini bizim https://kuskon.com/3d-max-egitimleri/ sitesindeki dersin sayfasından ya da Corona Cosmos’dan indirebilirsiniz.
Bu videoda gerçekçi havuz suyu caustic malzeme yapımını anlattım. Dersin sonunda içeriklere ulaşabilirsiniz.
Bu videoda, 3ds Max 2024 ile gelen yeni ve geliştirilmiş Boolean özelliğini inceleyeceğiz. Boolean işlemleri, modelleme dünyasında karmaşık formlar oluşturmanın temel araçlarından biridir. 3ds Max’in yeni sürümü ile bu işlemler artık daha hızlı, daha verimli ve hatasız hale geldi.
Bu videoda, 3Ds Max 2024 ile gelen yeni ve geliştirilmiş Array özelliğini inceleyeceğiz. Array işlemleri, modelleme dünyasında düzenli ve tekrarlayan yapılar oluşturmanın temel araçlarından biridir.
Bu dersimizde Mimari Kat Planı boyamayı-renklendirmeyi anlatıyoruz, eş zamanlı olarak Photoshop u daha düzenli ve hızlı kullanmaya da değiniyor olacağız
3D Animasyonda Devrim: Rokoko SmartSuit Pro II ile Hareket Yakalama Deneyimimiz!
Teknolojinin durdurulamaz ilerleyişi, her alanda olduğu gibi 3D animasyon dünyasını da dönüştürüyor.
Photoshopun yapay zeka destekli kullanımını güncel bir cafe-restoran görselleştirme projemiz üzerinden anlatıyoruz.
Photoshopun yapay zeka destekli manuel işlevlerinden mimari renderlarımızı geliştirmek için nasıl faydalandığımızı anlatıyoruz.
Yalnızca birkaç saniye içinde tek kare renderlarınızı nasıl küçük animasyonlara dönüşterecğinizi gösteriyorum.
Mimari render ve animasyon için bilgisayar donanım seçimlerimizi yaparken, nelere dikkat etmemiz gerektiğinden bahsediyoruz.
Render için monitör seçimi yaparken en uygun kararı vermenize yardımcı olacak bir içerik olacağını düşünüyoruz yaptık.
Bu dersimizde size Corona Volume Material kullanarak renderlarınızı nasıl daha sinematik ve etkileyici bir seviyeye çıkarabileceğinizi göstereceğiz.
Yepyeni meta marka VR gözlük ile mimari görselleştirme ve animasyon projelerinde son teknolojik sistemleri kullanarak proje sunumlarımızı yepyeni bir boyuta taşıyoruz.
Bu dersimizde, 3DsMax te görselleştirme ve render çalışmalarımızda sıkça karşılaşılan sorunlar ve çözümlerinden bahsediyoruz
Bu dersimizde, Corona Curvature Map’i kullanarak birkaç dakika içinde nesnelere kolaylıkla aşınma ve yıpranma efekti eklemeyi göstereceğim.
Bu dersimizde sizlere 3ds max’te Corona Pattern Mod in ne olduğu ve nasıl gerçekçi kumaş deseni oluşturmak için kullanıldığını anlatıyorum.
Bu dersimizde sizlere gerçekçi bir atmosfer hissiyatı yakalamak için önemli olan başlıca ögeler olan güneş, bulutlar ve gölgeleri en uygun parametreleri ilanlatıyoruz.
Bu dersimizde sizlere 3ds Max içerisine Chaos Scatter ile Gerçekçi Çim Yapımını uygulamalı olarak anlatıyoruz.
Mimari renderlarda satışı en iyi şekilde arttıracak açılar, potansiyel müşterilerin binayı veya projeyi kendi gözleriyle görmüş gibi hissetmelerini sağlayacak açılardır. Bu açılar, binanın veya projenin özelliklerini, avantajlarını ve çekiciliğini vurgulamalıdır.
Yapay zeka, mimari görselleştirme sürecini daha verimli ve etkili hale getirerek, mimarların ve tasarımcıların daha fazla zaman ve kaynaklarını yeni fikirler ve tasarımlar üzerinde harcamalarına olanak tanır. Ama bununla birlikte, yapay zeka mimari görselleştirmecilerin işlerini otomatikleştirerek, yerlerini alma potansiyeline de sahiptir.
Bu dersimizde sizlere Quixel Bridge ile Megascans’de bulunan içerikleri nasıl kolaylıkla 3ds Max içerisine aktararak yüksek kaliteli, gerçekçi 3d objelere ve dokulara sahip olabileceğinizi anlatacağım.
Dış mekan projeleri, binanın veya yapısal öğenin etrafındaki alanın tasarlanması ve düzenlenmesi için bir rehber olarak hizmet eder. Bu projeler, çevre düzenlemesi, bahçe tasarımı, peyzaj, aydınlatma, mobilya ve diğer dış mekan özellikleri gibi birçok farklı unsuru içerebilir.
3ds Max’te ne kadar düzenli ve sistemli çalışırsanız o kadar az dosya kaybı, map ve hazır model karışıklığı ile karşılaşırsınız. Project Manager bunu sizler için çok kolay bir hale getiriyor.
Bu videoda her projede düzenli kullandığım 5 scriptten bahsetmek istiyorum.
Bu videoda sizlere 3dsmax te elinizi hızlandıracak, zamandan tasarruf ettirecek hatta render kalitenizi arttıracak 5 ipucu vereceğim. Eğer 1 günde 1 mekan çıkartamıyorum diyorsanız bu ipuçları işinize çok yarayacaktır.
Bu dersimizde sizlere 3Ds Max üzerinde kesitler yardımı ile süpürgelik, kartonpiyer, duvar çıtası yapımını sweep profile modifier kullanarak anlatıyorum.