3Ds Max’e Yeni Başlayanların düştüğü 8 hata nedir ve bunlardan nasıl kaçınılır?


Bu videomda mimari render çerçevesinde 3Ds Max kullanmaya yeni başlayan tasarımcı adaylarının genellikle düştüğünü gördüğüm 8 farklı hatayı ve bunlardan nasıl kaçınılması gerektiğini inceliyorum.

1. Yanlış Ölçeklendirilmiş kaplamalar (texture) dokuları kullanmak.

2. Seamless olmayan kaplamalar (texture) kullanmak.

3. Yanlış ölçeklendirilmiş hazır modeller kullanmak.

4. İç mekan pencere arkasına fon veya dış mekanda gökyüzünü modele bir türlü oturtamamak.

5. Gereğinden fazla post-prodüksiyon yapmak.

6. Sahneyi kusursuz şekilde ortaya çıkarmaya çabalamak

7. Kamera yerleştirmeye yeterince vakit ayırmamak

8. Yeterince pratik yapmamak ve sabırsız olmak.

Bu başlıkta yeterince kendini açıklamakta. Mimari render konusunda gelişmek tamamen sabır ve pratik işidir. Bol bol pratik yapan, program başında daha çok vakit geçirecek herkes çok daha hızlı gelişecektir.

İlgili Diğer Dersler

>