3Ds Max ile gerçekçi ve kaliteli görünen malzemeler yaratabilmek için yüksek çözünürlüklü malzeme dokularına ihtiyaç duyarız. Ayrıca bu dokuların birden fazla kanal için uyumlu olmaları gerekmektedir.
Nasıl kullanıldığını merak ediyorsanız Birden Fazla Malzeme Kanalı Kullanarak Gerçekçi Arnavut Kaldırımı Yapımı isimli dersi incelemenizi tavsiye ederim.
Ayrıca Gerçekçi Malzeme Dokuları Oluşturmak için Bump Kanalında Normal Map Kullanımı dersi içeriğinde de benzer kullanımları farklı detayları ile gösteriyorum.
Benim kendi ücretsiz dağıttığım kaplama texture arşivine de link üzerinden erişebilir, siteye kaydolarak bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
Ücretsiz malzeme texture dokuları için önereceğim 3 adet web sitesine de aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.