3D Max materyal kütüphanesi dersimde size, kendi Malzeme Kütüphanenizi Oluşturularak Hazır Materyallerin Nasıl Kaydedildiğini anlatıyorum. Bu yöntemle 3d max ile basitçe kendinize özel kütüphane dosyaları oluşturabilirsiniz. Bu dosyalar .mat uzantılı küçük dosyalardır. Daha sonra istediğiniz zaman bu dosyaları farklı projelerinizde veya farklı bilgisayarlarda kullanabilirsiniz.
Ders Akışı
- New material library komutu ile yeni bir kütüphane dosyası oluşturarak kaydetmek.
- Put to library komutu ile kütüphaneye malzemeleri eklemek.
- Yeni veya farklı kütüphanler oluşturmak aralarında renklendirme ile farklar yaratmak.
- Kütüphaneyi kaydetmek ve taşımak.
hocam kütüphane oluşturuyorum fakat programı tekrar açtığımda textureler gözükmüyor yansımaları vs var ama map fotoğrafları yok sebebi nedir ?
Merhaba volkan aşağıdaki ders bu konuda sana yardımcı olacaktır.
https://kuskon.com/3d-max-hazir-obje-kullanimi/
merhaba hocam benim dışardan indirdiği materyalleri nasıl kullana bilirim adım adım yazabirimisiniz ricaetsem
Merhaba Semih,
Aşağıdaki video ile gerçekçi malzemeler kullanmak konusunda bilgi sahibi olabilirsin.
https://kuskon.com/3ds-max-gercekci-kaplama/
Merhaba can bey kolay gelsin benim Max le geçmişim çok kısa o yüzden çok hızlı materyal kütüphanesi oluşturmam gerekiyor hazır olarak nerden ve nasıl indirebilirim bu arada verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim
Merhaba Merve,
Şu aşağıda paylaştığım linkleri biraz incelersen işine yarayacağını düşünüyorum.
https://kuskon.com/3d-max-kaplama-arsivi/
https://kuskon.com/3d-max-hazir-model-indirme-siteleri/
Burada da mazlemeler konusunda tek tek anlattığım dersleri inceleye bilirinsin.
https://kuskon.com/3ds-max-dersleri/malzeme/