Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/kuskonco/public_html/wp-content/plugins/dw-question-answer/inc/Template.php on line 8
Merhaba Hocam;
Öncelikle yardımlarınız ve paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum.Hocam 3d max 2013 kullanıyorum ve apartman modellerken wall ile çizdiğim duvarlara pencere veya kapı yerleştirdiğimde kendiliğinden duvarın içinde gereksiz çizgiler oluşuyor, edge atıyor bunu çözmek için bunu çözmek için pencerelerin hepsini seçip yukarı kaldırıyorum edgeler kalkıyor fakat bu seferde modelin görünümü bozuluyor matlığı kayboluyor pencerelerin kenar çizgileri felan kayboluyor duvarın içine gömülüymüş gibi bir görünüm kazanıyor.Bunu nasıl düzeltebilirim yardım edebilir misiniz?
Ayrıca denemek için 3d max 2018 kurdum ve arayüz e alışamadığım için kaldırdım bu seferde 3d max in wievport ayarları 2013 e geçti realistic shaded artık görünmüyor farklı şeyler var onların hangisi shade hangisi realistic görünüme denk geliyor bilemiyorum eski ayarları nasıl getirebilirim.
Fazlasıyla uzun cümle kurduğum için özür diler,yardımlarınız için teşekkür ederim.
Merhaba,
Apartman modellerken pencereleri kendim modelliyorum. Hazır kullanmıyorum. Wall, window ve door birbirleriyle bağlantılı bir şekilde çalışıyorlar. Dolayısıyla duvarın içine pencere yerleştirince otamatik delik açmak için o edge leri oluşturuyor olabilir. Max ile ilgili tavsiyem 3Ds Max 2017 yüklemeniz. Realistic ve shaded seçenekleri son yıllarda çıkan tüm max’lerde var.