Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/kuskonco/public_html/wp-content/plugins/dw-question-answer/inc/Template.php on line 8
SorularSahnede ekran kayması
aysennurr asked 6 yıl ago

http://prntscr.com/kbrpd0 Sahnede bu şekilde açı bozukluğu yaşıyorum, ekran düzelmiyor bunun sebebi nedir?

2 Answers
Best Answer
Can Kuşkon answered 6 yıl ago

Geniş açılı bir kamera koyup ondan sonrada perspektif ekranına geçince perspektif ekranın kameran gibi geniş kalıyor. 3Ds Max ekranın en sağ alt tarafında, sağdan 4. buton yani “Field-of-View” ile bu durumu düzeltebilirsin. Bu konu ile ilgili daha dataylı bilgi için aşağıdaki linki incelemeni öneririm.
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2017/ENU/3DSMax/files/GUID-BFED400B-685A-47D1-A52C-33213FFAE356-htm.html

aysennurr answered 6 yıl ago

Teşekkür ederim sorun düzeldi


Faydalı Dersler

>