Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/kuskonco/public_html/wp-content/plugins/dw-question-answer/inc/Template.php on line 8
Hocam merhabalar. Vray Adv. 3.50.04 versiyonunu kullanıyorum. materyal hazırlarken maps kısmından bump reflect vs kanallarına texture atadığımda bunun etksini topun üzerinde göremiyorum. Buna ek olarak atadığım renkler topun üzerinde normalinden daha koyu görünüyor. Mesela Cam dokusu oluşturuyorum mavi renk camı koyu lacivert ya da siyaha yakın gösteriyor. Bunun herhangi bir ayarı var mı yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar..
görsel: https://prnt.sc/ka2tk8
Malzemelerin karanlık duruyorlar. Gamma ayarlarınımı değiştirdin?
Preference Settings menüsünün General sekmesinde Texture Coordinates altındaki Use Real-World Texture Coordinates’ın kapalı olması lazım. Burayı bir kontrol et. Texture’ların gözükmesi gerekir.
İlginize teşekkür ederim hocam. Bahsettiğiniz ayarı kapattım fakat bir değişiklik olmadı hala malzemeler karanlık şekilde duruyor maalesef..
texture’lar düzeldi hocam sadece karanlık o kadar artık texture ları görebiliyorum.