Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/kuskonco/public_html/wp-content/plugins/dw-question-answer/inc/Template.php on line 8
SorularVray 3.60 render ayarlarını kaydetme
husnubirlik asked 6 yıl ago

Can Bey, öncelikle kanalınızdaki ve youtube üzerindeki paylaşımlarınız için çok teşekkür etmek istiyorum. Belki çok kolay bir soru olabilir ama bir öğretmen olarak ve “sormak ayıp değil, öğrenmemek ayıp” sözüne istinaden 🙂 3ds max vray 3.60 taki yapılan test render ayarlarını nasıl kaydedebilirim ve 3ds max i kapattıktan sonra tekrar hazır ayar olarak nasıl kullanabilirim sorularını sormak istedim, şimdiden teşekkür ediyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum…

2 Answers
Best Answer
husnubirlik answered 6 yıl ago

Çok teşekkürler, bu kadar çabuk ilginiz için de ayrıca teşekkürler…

Can Kuşkon answered 6 yıl ago

Merhaba,
Desteğin için teşekkür ederim.
Render ayarları menüsünde en üstte “Preset” diye bir bölüm var. Ayarlarını yaptıktan sonra orada “save preset” diyerek ayarları kaydedebiliyorsun. Daha sonra hangi ayarı kullanmak istiyorsan “load preset” diyerek kayıtlı ayarını seçebiliyorsun. 


Faydalı Dersler

>