Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/kuskonco/public_html/wp-content/plugins/dw-question-answer/inc/Template.php on line 8
SorularIşık patlaması
emretellioglu15 asked 6 yıl ago

https://prnt.sc/j75s38
hocam merhabalar vray sun eklediim ve tüm ayarları yaptığım halde ışıkta sorun yaşıyorum nasıl düzeltebilirim şimdiden teşekkürler

4 Answers
Best Answer
emretellioglu15 answered 6 yıl ago

hocam şimdi tamamdır kamerayı yeniden atadım duration paremetresinin değerini değiştirdim düzeldi çok teşekkür ederim 

emretellioglu15 answered 6 yıl ago

 https://prnt.sc/j75sww  sahnemin böyle ama render alınca ilk attığım resimdeki gibi oluyor

Can Kuşkon answered 6 yıl ago

Kameranın duration paremetresini ışık normale gelene kadar düşür. Exposure’un manuel ve iso’nun 100 olduğundan emin ol.

emretellioglu15 answered 6 yıl ago

dediğiniz düzenlemeleri yaptım fakat bi değişiklik olmadı sanırım ışık kaynağından kaynaklı bir sorun var vray sun atadım değerlerde normalde ama bi değişiklik olmadı


Faydalı Dersler

>